Projecte de migració web per Factor Energia

Projecte de migració web WordPress observant les millors pràctiques de SEO, per a la nova pàgina web corporativa de la comercialitzadora elèctrica Factor Energia.

Assessorament i assessorament en la migració web de la comercialitzadora d’energia.
El meu paper és assenyalar i assegurar l’assoliment de les millors pràctiques de SEO davant la revisió completa de la pàgina web corporativa, de manera que no només no perdi el posicionament (SEO) sinó que la pàgina web de l’empresa es reforci en tots els fronts d’un procés tan crític.

Projecte de migració web sense posicionament SEO per al nou lloc web de WordPress de Factor Energia.

Factor Energètic - Comercialitzadora d'Electricitat i Gas
  • Selecció de paraules clau de referència

    Estudi i selecció de paraules clau per dirigir accions posteriors orientades al contingut i rellevància a les activitats i interessos de Factor Energia.

  • Planificació de reunions

    Coordinació amb l’agència de disseny web WordPress.

  • Bones pràctiques de WordPress

    Assessorament i assessorament en bones pràctiques de SEO i suggeriments de desenvolupament per al nou portal basat en el famós gestor de continguts WordPress.

  • Anàlisi de l’estat del canvi

    Anàlisi del trànsit resultant de la migració per establir possibles fuites, problemes o elements pendents de gestió i poder opinar sobre l’estat de la migració. Control específic de Google Search Console.

    Altres projectes de migració web:

    Projecte de migració web per al nou portal de la divisió de distribució segons els canvis provocats per la nova legislació per a les empreses energètiques, que impedeix a la mateixa empresa distribuir i comercialitzar. Aquest canvi legislatiu va suposar iniciar el portal primari en 7 divisions, igual que la pròpia empresa.

    Un any després de participar en la migració de la distribució, em van convidar a participar en la migració de màrqueting (ara Naturgy).

    Pocs anys després de l’execució del projecte, Gas Natural Distribution ha creat la marca Nedgia.

    Un any després de la migració de la divisió de distribució, vaig tenir l’oportunitat de participar en el projecte de migració web del nou portal de la divisió de comercialització per a Llar i Empresa, segons els canvis provocats per la nova legislació per a empreses energètiques.

    Migració del portal IQS (Universitat Ramon Llull) el 2011 i posterior manteniment tècnic i seguiment mensual seo col·laborador d’eData. Aquest projecte ens va reunir durant 4 anys i em va portar a la meva entrada com a soci i refundador a eData Desenvolupament i Aplicacions.

    Projecte d’optimització SEO de la pàgina web de WordPress d’aquesta empresa biotecnològica, líder en R+D per al descobriment de nous fàrmacs en fase prectinària.
    A causa del seu ràpid creixement (va obtenir gairebé 2M d’un instrument pime Horizon2020 Fase 2) la seva presència web va presentar moltes oportunitats per guanyar posicionament web.

    Crèdits: Totes les imatges i vídeos provenen del lloc web i dels comptes públics del factor energia.